تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه پیام نور استان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا علیرضا آبرود، رئیس دانشگاه پیام نور استان، صبح امروز ۲۱ آبان ماه در این آیین، با اشاره به اینکه این دانشگاه پتانسیل‌های ارزشمندی برای برقراری همکاری با دیگر نهادها دارد، گفت: دانشگاه پیام نور در استان دارای ۱۱ مرکز و یک واحد بزرگ در استان است که با توجه به داشتن بیشترین تعداد دانشجویان بومی و اعضای هیئت علمی ظرفیت‌های بسیاری دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همکاری‌ با جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های پیام نور استان را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات مختلف، این دانشگاه می‌تواند در رسیدن به اهداف مشترک به جهاد دانشگاهی کمک کند.

وی تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای سطح همکاری‌ها و توسعه استان با توجه به ظرفیت‌های عظیم این دو مجموعه در استان است.

در ادامه سرپرست جهاد دانشگاهی استان با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی در سه معاونت پژوهشی، آموزشی و فرهنگی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان با دارا بودن پنج مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و اشتغال محور تاکنون تعداد متعددی دوره آموزشی در استان تدوین کرده است.

سیروس رضایی با بیان اینکه سالانه حدود ۱۵ هزار نفر از آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی استان استفاده می‌کنند، افزود: این آموزش‌ها در ۱۰ دپارتمان از جمله زبان‌های خارجه و حوزه‌های پزشکی تدوین شده‌اند.

وی با اشاره به همکاری‌های دانشگاه پیام نور استان در برگزاری موفق مسابقات مناظره دانشجویی در استان، تأکید کرد: دانشجویان این دانشگاه حضور فعالی در فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی دارند.

رضایی با بیان اینکه امضای این تفاهم‌نامه موجب ارتقای سطح همکاری این دو مجموعه در استان می‌شود، اظهار کرد: تبادل اطلاعات دانشجویان و اساتید دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های آنان در پروژه‌های پژوهشی و آموزشی از موارد مورد تأکید در این تفاهم‌نامه است.