اقدام مشارکتی در کارآفرینی،درآمد زایی و ارتقاء کیفی در اولویت است.

 

 

نشست هم اندیشی مدیران گروه ها با هدف مبادله افکار و اندیشه و انسجام و وحدت رویه بین گروه های آموزشی و اعضای علمی رشته های مختلف،در دانشگاه پیام نور استان البرز برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر جلالیان رییس دانشگاه پیام نور استان گفت: انتظار است مدیران گروه استانی با اهتمام دو چندان به ماموریتهای دانشگاه در سال جاری، کارآفرینی،درآمد زایی و ارتقاء کیفی دانشگاه را به طور عملیاتی مورد پیگیری قرار دهند.

جلالیان با اشاره به آمار جذب قابل قبول دانشجو در این مقطع زمانی در استان البرز بر لزوم استمرار خدمات رسانی مطلوب به دانشجویان و حفط و همراهی  آنها تا پذیرش در مقاطع بالاتر در همین دانشگاه تاکید کرد.

رئیس دانشگاه انتخاب مدیران گروه را بر اساس شایستگیها و توانمندیهای آنها عنوان کرد و ادامه داد:برای حفظ شان و منزلت اعضای علمی و بهره مندی از توان،تجربه و تخصصهای منحصر به فرد هر یک از این عزیزان،آنها را در قالب کارگروه ها و گروه های آموزشی در تصمیم گیری های دانشگاه مشارکت داده ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن یادآور شدن جاری بودن فعالیتهای هسته های نوآوری و ارتباط با صنعت در این دانشگاه افزود: نظارت مستمر بر عملکرد آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اعضاء علمی و همچنین مدرسین مدعو باید به صورت ویژه جزء برنامه مدیران گروه باشد. علاوه بر آن ارائه طرح و پیشنهادات علمی و پژوهشی و همچنین برگزاری کارگاههای مرتبط با اصول راه اندازی کسب و کارها،استارت آپها،کارآفرینی دانشگاهی نیز جزو مطالبات خواسته شده از مدیران گروه استانی است چرا که هریک از این پارامترها در نهایت رضایت دانشجو را به همراه خواهد داشت.

در این نشست دکتر احمدی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی نیز تاکید کرد:رعایت بندهای ماده ۹ آیین نامه ساختار بخش های دانشگاه و همچنین تشکیل مستمر شورای گروه استانی با حضور کلیه اعضاء و ارسال صورتجلسات به بخشها و استان نیز در این نشست یادآوری گردید.

گفتنی است مدیران گروههای آموزشی نیز برای هرنوع همکاری در جهت ارتقاء کیفی دانشگاه اعلام آمادگی کردند ، در پایان این نشست، مقرر شد، مدیران گروه با دریافت نقطه نظرات اعضای علمی گروه و حتی مدرسان مدعو ، پیشنهادهای خود را به صورت مکتوب به معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان البرز ارائه دهند تا در صورت نیاز از طریق ریاست دانشگاه در هیات رئیسه  و شوراهای مرتبط مطرح و تصمیم گیری شود.