از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی نخل و خرما به میزبانی دانشگاه پیام نور حمایت خواهیم کرد

استاندار بوشهر از غرفه دانشگاه پیام نور بوشهر در نخستین جشنواره و نمایشگاه  خرما و صنایع وابسته بازدید و از حمایت استانداری بوشهر از نخستین رویداد کارآفرینی نخل و خرما که به میزبانی این دانشگاه برگزار خواهد شد، خبر داد.
به گزارش یوپنا، استاندار بوشهر دربازدید از غرفه دانشگاه پیام نور استان بوشهر در نخستین جشنواره و نمایشگاه  خرما و صنایع وابسته با استقبال از ایده  دانشگاه پیام نور برای راه اندازی رویداد کارآفرینی نخل وخرما گفت:در صورتی که ظرفیت‌های بازار خرما به خوبی شناسایی شود شاهد رونق بیشتری در این زمینه خواهیم بود.
عبدالکریم گراوند افزود: دانشگاه ها می توانند نقش تاثیر گزاری در ارتقا دانش فعالان صنعت خرما و همچنین حمایت از صاحبان ایده باشند.
معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز گفت : دانشگاه پیام نور استان بوشهر درآذرماه سال جاری میزبان برگزاری اولین رویداد کارآفرینی نخل و خرما”پروند”  می باشد وبه منظور ارتباط بیشتر با فعالان صنعت خرما  وصاحبان ایده دراین نمایشگاه حضور یافتیم.
مهندس مهدی نامدارزادگان افزود:  امیدواریم بتوانیم دراین نمایشگاه زمینه ارتباط هرچه بیشتر بازار و فعالین حوزه نخل وخرما با دانشگاه را فراهم سازیم.

نخستین جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته از ۲۲ تا ۲۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر دایر است .