رئیس دانشگاه پیام نور همدان تحصیل دانشجویان بی‌بضاعت را نیازمند وقف‌های جدید دانست و گفت: با اداره اوقاف مکاتباتی صورت گرفته تا به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه پیام نور کمک‌ شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان تحصیل دانشجویان بی‌بضاعت را نیازمند وقف‌های جدید دانست و گفت: با اداره اوقاف مکاتباتی صورت گرفته تا به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه پیام نور کمک‌ شود.

به گزارش یوپنا صفی‌الله صفایی با بیان اینکه وقف سنت حسنه الهی است که باید آن را به پا داشت، اظهار کرد: وقف سنت الهی است که تاثیرات اجتماعی بسیار زیادی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه اثرات وقف تا زنده بودن واقف و پس از مرگ او ادامه دارد، گفت: واقفان خیراندیش با وقف اموال در راستای کمک به همنوعان و رفع مشکلات مردم گام‌های مهم برمی‌دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور لستان همدان با بیان اینکه با اداره اوقاف و امور خیریه استان مکاتباتی صورت گرفته تا به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه پیام نور کمک‌هایی شود، افزود: امیدواریم این اتفاق صورت گیرد تا شاهد تحصیل افراد نیازمند نیز باشیم.

وی ثبت وقف‌های جدید در حوزه تحصیل دانشجویان بی‌بضاعت را مهم دانست و خواستار  توجه واقفان به این موضوع شد.

صفایی با تاکید به اینکه باید وقف در حوزه نیازهای روز جامعه باشد، گفت: امروز جامعه در حوزه تحصیل، درمان بیماران، کمک به ازدواج جوانان و… نیاز به وقف‌های جدیدی دارد.

وی با اشاره به اینکه علم و تحصیل اثرات اجتماعی بسیاری برای جامعه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افراد با تمکن مالی با اقدام پسندیده وقف، مادام‌العمر می‌توانند از اثرات آن برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه وقف یک سنت حسنه الهی و ظرفیت اقتصادی اسلامی است، تاکید کرد: امیدوارم واقفان خیراندیش دانشجویان بی‌بضاعت را دریابند‌.