لیست انتصابات محمدعلی افشانی در چند ماه فعالیت شهرداری تهران منتشر شد.

لیست انتصابات محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران که با حواشی و انتقادات بسیاری همراه بود در صدوسومین جلسه شورای شهر تهران و در مراسمی که به منظور تکریم وی برگزار شده بود، منتشر شد.

چند انتصاب شهردار تهران در روزهای آخر حضور او انجام شده است. محسن هاشمی و برخی از اعضای شورای شهر همچون الهام فخاری از عزل و نصب‌های دقیقه نودی افشانی گلایه کرده بودند.

الهام فخاری نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از انتصابات عجیب و غریب شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران گفت: متاسفانه شاهدیم که در دقایق پایانی انتصاباتی از سوی شهردار تهران انجام شده است، در حالی که هیات مدیره سازمان ورزش، مصوبه‌ای برای معرفی سرپرست نداشته است و علاوه بر آن، این فرد انتخاب شده به عنوان سرپرست هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری ندارد.

فخاری با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان که بر اساس آن آقای افشانی تا روز گذشته ۲۶ آبان اجازه امضاء داشته، تصریح کرد: علاوه بر تمامی این موارد حکم مذکور ساعت ١١شب ابلاغ شده و باید تا پایان وقت اداری ۲۶ آبان ماه حکم ابلاغ می‌شد که بر این اساس خارج از وقت اداری ابلاغ شده است.

لیست انتصابات افشانی در شهرداری تهران +عکس

لیست انتصابات افشانی در شهرداری تهران +عکس