معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: دانشگاه پیام‌نور با توجه به گستردگی آن می‌تواند گره‌گشای موضوع توانمندسازی سمن‌ها (سازمان‌های مردم‌نهاد) باشد.

به گزارش یوپنا، تفاهم‌نامه‌ مشترک همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و مدیریت دانشگاه پیام‌نور امضا شد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور  با معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد. محمدمهدی تندگویان در این نشست ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه پیام‌نور درخصوص اعتماد به جوانان جهت تصدی پست‌های مدیریتی، گفت: پیام‌نور الگویی خوب در این اقدام به سایر دستگاه‌ها معرفی کنیم.

تغییرات در ورزش دانشگاه پیام‌نور از انرژی و انگیزه جوانان در مدیریت است. خیلی از مشکلات کشور به دست جوانان حل خواهد شد در تلاشیم سهم جوانان در پست مدیریتی روند افزایشی بیشتری داشته باشد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: تنها وزارت ورزش و جوانان متولی امور جوانان نیست، بلکه ۲۲ دستگاه دیگر نیز متولی مسائل جوانان هستند و تمام آن دستگاه باید در این زمینه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه نقش این معاونت یک نقش هماهنگ‌کننده است که یکی از دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها هستند، گفت: دانشگاه پیام‌نور با توجه به گستردگی آن می‌تواند گره‌گشای موضوع توانمندسازی سمن‌ها (سازمان های مردم‌نهاد) باشد.

نگاه به جوانان در دانشگاه پیام نور ناشی از باور عمیق قلبی است

نصیرزاده در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اداره‌کل تربیت بدنی دانشگاه خاطرنشان کرد: نگاه مسئولان دانشگاه پیام‌نور به موضوع جوانان یک نگاه تشریفاتی نیست؛ بلکه یک باور عمیق قلبی است که در عمل این موضوع را ثابت کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد:  امیدواریم که بتوانیم از تسهیلاتی که این معاونت برای سمن‌ها دراختیار دارد؛ برای دانشجویان جوان و نخبه‌ دانشجوی پیام و نخبه دانشگاه پیام‌نور نیز بهره‌بردار شویم.