رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، برگزاری نشست روسا در مراکز و واحدها را موجب آشنایی بیشتر سایر روسا با دیگر مراکز و تبادل تجربیات دانست.

به گزارش یوپنا دکتر بخشی خانیکی در نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم –صلوات الله علیه و حضرت امام جعفر- علیه السلام- و نیز تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ما مرهون خون شهدا از صدر اسلام تاکنون هستیم ودر هر برهه ای از جمله ، در دوران دفاع مقدس، با نثار خون خود اسلام محمدی (ص) را زنده نگه داشتند تا،امروز بتوانیم با امنیت و آرامش گرد هم جمع شویم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، برگزاری نشست روسا در مراکز و واحدها را موجب آشنایی بیشتر سایر روسا با دیگر مراکز و تبادل تجربیات دانست.

دکتر بخشی خانیکی در خصوص آموزش های آزاد خاطر نشان کرد: توجه به مراکز آموزش آزاد بایستی از اولویت روسا باشد. خوشبختانه طبق گزارش دفتر آموزش های آزاد سازمان مرکزی، در نیمه اول سال ۹۷ و دو ماهه اول نیمسال دوم ۹۷، دانشگاه پیام نور استان تهران با اختلاف قابل توجهی نسبت به سایر استان ها مقام اول را داشته است.

وی بار دیگر بر لزوم و اهمیت صرفه جویی در همه امور اشاره کرد و افزود: توجه به نگهداری صحیح و دلسوزانه از تجهیزات آزمایشگاهی از مصادیق مهم و بعضا مغفول صرفه جویی و رعایت صرفه و صلاح دانشگاه است و درآمدزایی از این تجهیزات، اقدام بعدی است؛ تا مجبورنشویم درآمد حاصل از تجهیزات را برای خود آن ها هزینه کنیم.

در این نشست، که به میزبانی دانشگاه پیام نور ملارد برگزار شد روسا ضمن ارائه گزارش مبسوطی در خصوص آموزش های آزاد و درآمدزایی مراکز و واحدها و هم چنین آمار جذب دانشجو توسط مسوولان این حوزه ها، به بررسی فرآیند تصویب پروپوزال های دانشجویی و تحلیلهایی در این حوزه توسط روسای مراکز و واحدها پرداختند و نتایج آن به عنوان مصوبات این نشست، ثبت شد.