به گزارش یوپنا، به همت دانشجویان فعال کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور آغاجاری، جهت آشنایی دانشجویان یک دوره کلاس های آموزش کمک های اولیه در این مرکز برگزار شد. آشنایی با تریاژ ثانویه و ارزیابی مصدومان، غرق شدگی، ، خفگی، سنجش درجه حرارت بدن و فشار خون ، و CPR سرفصل های آموزشی این […]

به گزارش یوپنا، به همت دانشجویان فعال کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور آغاجاری، جهت آشنایی دانشجویان یک دوره کلاس های آموزش کمک های اولیه در این مرکز برگزار شد.

آشنایی با تریاژ ثانویه و ارزیابی مصدومان، غرق شدگی، ، خفگی، سنجش درجه حرارت بدن و فشار خون ، و CPR سرفصل های آموزشی این دوره ها بود که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان علاقه مند همراه بود.

به مناسبت روز بسیج ، نمایش فیلم به وقت شام در سالن اجتماعات دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، همزمان با هفته بسیج مستضعفان، فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور آغاجاری به نمایش درآمد.

این فیلم روایت دو خلبان ایرانی است که برای نجات عده ای از مردم تدمر به آنجا میروند تا هواپیمای آنها را به دمشق ببرند اما به دست داعش اسیر می‌شوند و مجبور به شرکت در یک عملیات انتحاری می‌شوند اما این کار را با جانفشانی خنثی می‌کنند.

برگزاری کارگاه کارآفرینی و کسب و کار در واحد آغاجاری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، با توجه به لزوم آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان با فضاهای کسب و کار در جامعه و تلاش جهت ایجاد خود اشتغالی، کارگاه کار آفرینی با این موضوع در دانشگاه پیام نور واحد آغاجاری برگزار و که به دلیل استقبال دانشجویان مقرر شد به تناوب این کارگاه برگزار شود.