رئیس دانشگاه پیام نور البرز نیز در این مراسم ضمن تکریم خانواده معزز شهدا،با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج؛ از دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی که رهرو و مقید به محورهای ارزشمند نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، نام برد.

دومین سالگرد شهدای گمنام و جشن هفته بسیج در دانشگاه پیام نور البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،در این مراسم سردار مولائی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهدای گمنام بر زنده نگه داشتن سیره و منش شهدا تاکید کرد.

وی افزود: خداوند به جهاد و شهادت، مقام عظیم داده است چون شهادت مایه عزت اسلام است.

سردار سیدیوسف مولایی در این مراسم که تواما” به مناسبت هفته بسیج نیز برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین و بهترین عمل وحدت است که بسیج می‌تواند به آن جامه عمل بپوشاند که فارغ از نگاه‌های سیاسی و سلیقه‌های اقشار جامعه است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز خاطرنشان کرد: امسال رویکرد ما به سمت خدمت رسانی به جامعه در همه حوزه‌ها است و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی از دیگر کارهای ما است.

وی با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های توسعه و تکمیل اقدامات زنجیره‌ای کشور بسیج است که نقش مهمی ایفا می‌کند، عنوان کرد: خدمات بسیج در حوزه‌های اجتماعی قوی‌تر شده و بسیج با اتکای بر معنویت زنده می‌ماند.

رئیس دانشگاه پیام نور البرز نیز در این مراسم ضمن تکریم خانواده معزز شهدا،با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج؛ از دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی که رهرو و مقید به  محورهای ارزشمند نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، نام برد.

سید اسحاق جلالیان تصریح کرد: هیچ کشوری در جهان هستی وجود ندارد که چهل سال مقابل تمام قدرت های جهان با اقتدار و استقامت بایستد و این امر مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام نور البرز در دو سال گذشته اشاره کرد: و کسب جایگاه برتر جذب بالای دانشجو در سال ۹۷ را در میان استان های کشور از جمله موفقیتهای پیام نور البرز و علاقه داوطلبان به ادامه تحصیل در این دانشگاه دولتی عنوان کرد.

گفتنی است این مراسم که به همت مدیریت روابط عمومی،مدیریت فرهنگی،پایگاه بسیج کارکنان امام حسن مجتبی(ع)،دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،بسیج دانشجویی پایگاه شهید شجاعی و با پشتیبانی معاونت اجرایی و پشتیبانی و حراست دانشگاه برگزارشد،با مداحی و مدیحه سرایی و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همراه بود و با حضور در مرقد این دوشهید والا مقام و نثار گل و قرائت فاتحه به اتمام رسید.