کیانوش رستمی در جدیدترین اقدام خود درخواست عجیبی را از فدراسیون وزنه‌برداری مطرح کرده است.

هفته گذشته بود که صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک میزبان علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک بود تا به اختلافات این وزنه‌بردار با فدراسیون پایان دهد.

اما نکته جالب توجه در این بین درخواست عجیب رستمی از فدراسیون وزنه‌برداری برای برگزاری اردوی برون‌مرزی بود که با مخالفت صریح و جدی مرادی و فدراسیون وزنه‌برداری مواجه شد.

مشخص نیست رستمی که بعد از المپیک عملا روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد و موفق به کسب نتیجه‌ای درخور هم نشده، با استناد به کدام برنامه و کارنامه، چنین درخواستی را مطرح کرده است؟

از سوی دیگر این درخواست در حالی مطرح شده که رستمی با توجه به کاهش سهمیه‌های وزنه‌برداری ایران در المپیک به تنها ۲ سهمیه و از سوی دیگر هم وزنی با سهراب مرادی، قهرمان و رکورددار بلامنازع جهان و المپیک، عملا از شانس چندانی برای حضور در المپیک برخوردار نیست و دلیل اینهمه اصرار برای بازگرداندن این وزنه‌بردار تک محور و همیشه شاکی بر همه پوشیده است.

با توجه به قوانین جدید فدراسیون جهانی وزنه‌برداری یک کشور نمی‌تواند ۲ وزنه‌بردار در یک دسته وزنی داشته باشد و با توجه به شرایط سهراب مرادی، هیچ عقل سلیمی کیانوش با حاشیه‌های بی پایانش را به قهرمان و رکورددار جهان ترجیح نمی‌دهد.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تایید این موضوع به فارس گفت: در حالی‌که بسیاری از کشور‌ها درخواست برگزاری اردوی مشترک با وزنه‌برداران ما را دارند اردوی خارج از کشور صرف هزینه‌های بی‌مورد است.