نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و ششمین فن بازار استان امروز دهم آذر با حضور جمعی از مسئولان استان در سالن امام رضا (ع) در نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

به گزارش یوپنا، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و ششمین فن بازار استان امروز دهم آذر با حضور جمعی از مسئولان استان در سالن امام رضا (ع) در نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

پس از اجرای مراسم افتتاحیه دکتر شریعتی استاندار خوزستان از غرفه های حاضر در این نمایشگاه دیدن نمود. ایشان در غرفه دانشگاه پیام نور خوزستان نیز با گوشه ای دستاوردهای اعضای هیأت علمی این دانشگاه از جمله سیستم کشت هیدروپونیک، اختراع جدید یکی از اساتید رشته کشاورزی دانشگاه آشنا گردید.

همچنین آقای حاجتی مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان و آقای سید راضی نوری نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی نیز ازغرفه دانشگاه پیام نوراستان خوزستان بازدید نمودند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و ششمین فن بازار استان از امروز (۱۰ آذرماه) تا سه‌شنبه (۱۳ آذرماه) با حضور دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها و همچنین شرکت های فناور از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.