اعتقاد دارم که دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی با محوریت آموزش از راه دور و الکترونیکی ، راه های رسیدن به فلسفه اصلی این دانشگاه که همان گسترش دانش است، در حال تحقق است و شعار دانشگاه پیام نور که آموزش برای همه کس ، همه جا و همه وقت است را خوب معنا کرده است.

به گزارش یوپنا، شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در نشست با دکتر صادقی رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: برخود لازم می دانم به عنوان نماینده مردم شهرستان های تالش، ماسال و شاندرمن در مجلس شورای اسلامی از تلاشهای ارزنده و رو به جلوی دانشگاه پیام نور تقدیر و تشکر نمایم.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی با محوریت آموزش از راه دور و الکترونیکی ، راه های رسیدن به فلسفه اصلی این دانشگاه که همان گسترش دانش است، در حال تحقق است و شعار دانشگاه پیام نور که آموزش برای همه کس ، همه جا و همه وقت است را خوب معنا کرده است.

شکری گفت:  تلاش برای برخورداری اقشار مختلف مردم از تحصیلات تکمیلی خود وظیفه ارزشمندی است که مسئولین این دانشگاه مردمی دنبال می کنند که جای بسی تشکر دارد.

همچنین در این نشست دکتر صادقی رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان ضمن تشریح برنامه های دانشگاه گفت : همواره نیازمند راهنمایی و پشتیبانی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی استان در جهت بالندگی و ارتقائ علمی ، فرهنگی و آموزشی دانشگاه پیام نور استان هستیم.