با حکم دکتر زمانی ریاست عالی دانشگاه دکتر محمودی به عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات حقوق دانشگاه پیام نور منصوب شد.

با حکم دکتر زمانی ریاست عالی دانشگاه دکتر محمودی به عنوان رئیس جدید مرکز  مطالعات حقوق دانشگاه پیام نور منصوب شد.

دکتر محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا ضمن تشریح برنامه ها خود اظهار داشت: این مرکز یک مرکز مطالعات حقوق می باشد که یکی از اهداف آن کاربرد و استفاده از مسائل حقوقی در امر سیاست گذاری می باشد.

رئیس جدید مرکز مطالعات حقوق دانشگاه پیام نور گفت: در مرکز مطالعات حقوقی رویکردی کاربردی مد نظر است و هدف این است که پروژه های کلان و تحقیقات به شکلی کاربردی مورد استفاده قرار بگیرند.

وی درباره مهمترین برنامه های خود در این مرکز گفت: تعامل با همه دستگاه ها به ویژه مرکز پژوهش های مجلس، دولت، قوه قضائیه، دادگستری، مجمع تشخیص مصلحت جز اولویت های کاری می باشد.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف ما این است که بانک رزومه ای از همکاران حقوقی و حتی بین رشته ای در سطح کل کشور داشته باشیم تا بتوانیم برای انجام کارهای تحقیقاتی از آنها استفاده کنیم علاوه بر این ما مصمم هستیم که سطح تحقیقات را به تهران محدود نکنیم و با توجه به همکاران استانی بتوانیم طرح ها و پروژه ها را در سطح استان ها نیز اجرائی کنیم.

محمودی در پایان با اشاره با برگزاری نشست ها و همایش ی حقوقی گفت: برگزاری نشست ها و سخنرانی ها با محوریت موضوعات حقوقی و ارائه گواهی جز برنامه های کاری می باشد.