معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور استان همدان عنوان کرد: همزمان با گرامیداشت روز دانشجو از ۲۲ برگزیده مسابقات قرآن دانشجویی این دانشگاه تقدیر خواهد شد.

به گزارش یوپنا، صادق ذوقی احسان، معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور استان همدان، اظهار کرد: این دانشگاه نیز همچون سایر دانشگاه‌های کشور، همزمان با گرامیداشت روز دانشجو برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

ذوقی افزود: با توجه به تقارن روز دانشجو با هفته پژوهش و فناوری، برآنیم تا از توان دانشجویان به ویژه تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این ایام با حمایت از ابتکار و دوری از سلایق شخصی بهره‌مند شده و شاهد دستاورد‌های خوبی در این راستا باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تضارب آرا، در این دانشگاه نیز کرسی‌‌ها و مناظره‌هایی با موضوع استکبار ستیزی و عدالت خواهی توسط دانشجویان با حضور مسئولین و نمایندگان مجلس اسلامی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: دیدار و نشست صمیمی ریاست مراکز واحد‌ها با دانشجویان و شرکت فعال دانشجویان، اساتید و مسئولین دانشگاه در برنامه‌های دهه فجر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

ذوقی با بیان اینکه در مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر از دانشجویان انجمن‌های علمی برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر خواهد شد عنوان کرد: در این روز از ۲۲ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در مرحله منطقه‌ای تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: فضا سازی محیطی و حمایت مالی از نشریات دانشجویی دانشگاه و کمک به تهیه و توزیع ویژه نامه‌های متناسب با روز دانشجو از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته پژوهش و روز دانشجو اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید جوان دانشجو مطالبه‌گر باشد گفت: مهمترین وظیفه یک دانشجو در ابتدا خودسازی و تحقق اهداف علمی خود و در مراحل بعدی حضور در بخش‌های سیاسی، اجتماعی  است.