به مناسبت هفته پژوهش یک نشست با همکاران علمی استان خواهیم داشت و در تلاش هستیم که یکی از اساتید پژوهش و شناخته شده استان را به عنوان مهمان به این نشست برای ایراد سخنرانی دعوت کنیم.

دکتر صادقی رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا درباره هفته پژوهش اظهار داشت: به مناسبت هفته پژوهش یک نشست با همکاران علمی استان خواهیم داشت و در تلاش هستیم که یکی از اساتید پژوهش و شناخته شده استان را به عنوان مهمان به این نشست برای ایراد سخنرانی دعوت کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان درباره تقدیر از عضو علمی پیام نور استان گفت: همزمان با هفته پژوهش از آقای دکتر خاصته که مقاله وی بیشترین استناد در سطح بین المللی را به خود داشته و همچنین از سایر پژوهشگران برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان گیلان امسال بیش از ۲۴۳ مورد مقاله isi، isc ، مقالات همایشی، ترجمه و کتاب ، تالیف و طرح پژوهشی را توسط اساتید علمی خود ارائه کرد.

دکتر صادقی همچنین درباره برگزاری هفته پژوهش استانداری گیلان اظهار داشت: هر سال استانداری گیلان به مناسبت هفته پژوهش یک نمایشگاه برگزار می کند که دانشگاه پیام نور نیز در این نمایشگاه غرفه بسیار فعالی دارد که در آن دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه می کند.