به همت تشکل های دانشجویی آیین نکوداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در استان زنجان برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، به مناسبت نکوداشت ۱۶ آذر روز دانشجو با حضور مدیران ،روسا و، دانشجویان و اعضای محترم علمی دانشگاه در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان زنجان به همت تشکل های دانشجویی برگزار شد.

دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان بعنوان سخنران اول در مرکز زنجان ضمن تبریک روز دانشجو و اشاره به تاریخ رخ داد این روز، دوره حاضر را برای دانشگاهیان حیاتی قملداد کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان ضمن ارائه گزارش از فعالیت های یکساله گذشته در دانشگاه ابراز امیدواری کرد با اتحاد و همدلی به جایگاه رفیع علمی و فرهنگی دست خواهیم یافت وی در ادامه از همه دست اندرکارانی که این مراسم باشکوه را برگزار کردند، تشکر کرد.

پس از آن دکتر جعفری از اساتید بنام مدیریت استراتژیک ضمن گرامی داشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهیدان دانشجو به تبیین زندگی دانشجویی و مهارتهای لازم برای این دوره پرداخت ؛ سخنرانی نماینده بسیج دانشجویی ،نماینده انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و بیان دیدگاهها و مشکلات و درخواست های ایشان ،پخش کلیپ روز ۱۶ آذر و بیانات مقام معظم رهبری ، اجرای موسیقی، مسابقه دانشجویی، و سرگرمی همراه با اهداء جوائز به برگزیدگان، تقدیر و تشکر از دانشجویان ایثارگر، فعالان قرآنی، کانون فرهنگی، و تربیت بدنی از دیگر برنامه های این رویداد فرهنگی  بود.

در دیگر مراکز وواحدهای دانشگاه نیز مراسم مشابه برگزار گردید،حضوربعنوان سخنران پیش از خطبه، بازدید از مراکز علمی،دیدار با بزرگان علمی ودینی، مسابقه کتابخوانی ،تولید ویژه نامه روز دانشجو ، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و برگزاری تریبون آزاد دانشجویی و تجلیل از افتخار آفرینان از جمله فعالیت های صورت یافته در استان زنجان است.

در پایان با اجرای کلیپ پایانی و گرفتن عکس، از حاضران در این مراسم پذیرائی شد. این مراسم با استقبال پرشوردانشجویان برگزار شد.