رئیس دانشگاه پیام‌نور استان قزوین گفت: هر قراردادی که در اتاق ارتباط صنعت و دانشگاه منعقد شود از امتیازات ویژه بهره مند می‌شود.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، رسولی در نشست هفته پژوهش که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته پژوهش می‌تواند حلقه واسط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده باشد و تلاش ما بر این است تا شاهد حضور اقشار مختلف مردم جامعه به ویژه دانش‌آموزان در نمایشگاه و بازدید از دستاوردهای پژوهشی استان باشیم.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی برای هفته پژوهش از طریق نصب بنر و پوستر در سطح شهر انجام می‌شود، افزود: صدا وسیما هم زیرنویس وتیزر برگزاری مراسم‌های مرتبط با این هفته را از ۱۹ آذر به صورت مرتب نمایش می‌دهد تانگاه عمومی گسترده‌ای را برای این هفته داشته باشیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان قزوین اضافه کرد: امسال چون تحت فشار تحریم‌ها قرار داریم و بسیاری از عرصه‌ها بر ما تنگ شده است، احساس می‌کنیم باید به شعار رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم بنابراین هفته پژوهش را یک فرصت برای احیای نظریه اقتصاد مقاومتی در نظر گرفتیم.

رسولی ادامه داد: اتاق ارتباط صنعت و دانشگاه را در نمایشگاه هفته پژوهش راه‌اندازی کردیم که امیدواریم این ارتباط پس از هفته پژوهش هم ادامه یابد.

وی عنوان کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش اتاقی فراهم کردیم تا کارفرمایان حوزه صنعت با پژوهشگران به صحبت نشسته و ارتباط بین آن‌ها افزایش یابد.

دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش تصریح کرد: هر قراردادی که در اتاق ارتباط صنعت و دانشگاه منعقد شود از امتیازات ویژه بهره مند می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان قزوین گفت: از ۴۴ غرفه نمایشگاه ۱۳ غرفه به اصحاب صنعت اختصاص یافته است.

رسولی بیان کرد: در کنار برگزاری مراسم هفته پژوهش، میزبان روز پژوهش دانشگاه‌های کشور هستیم که از صنایع‌دستی قزوین برای اهدای جوایز استفاده می‌کنیم.

وی اظهار کرد: سخنرانان اصلی مراسم این هفته پژوهشگران و کارآفرینان هستند و با توجه به اختصاص ۶ غرفه به دانشجویان، فرصتی برای عرضه دستاوردهای دانشجویی برای این قشر ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان قزوین یادآور شد: تحریم موجب شده کالای قاچاق و وابستگی ما به خارج از مرزها کاهش یافته و نگاه به داخل کشور افزایش یابد.