مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور مسئولان دانشگاهی و استانی و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه پیام نوردر فرهنگسرای بزرگ شهرکردبرگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،در این مراسم دکتر علیرضا آبرود ر ئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با تبریک روز دانشجو به دانشجویان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، گفت: نقش دانشجو در تاریخ کشورمان همواره برجسته بوده و حضور پررنگ در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، و مشارکت در حرکت شتابان علمی کشور از جمله نمونه های آن می باشد.

دکتر آبرود ، استبداد ستیزی، عدالت ورزی و پرسشگری را سه عنصر اصلی در دانشجویان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: دانشجویان دراین حوزه ها بیش از پیش فعال باشند.
 رئیس دانشگاه پیام نور استان  چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص آزاد اندیشی در دانشگاه ها از دانشجویان خواست نقش خود را به خوبی ایفا کنند و اظهار  داشت : دانشگاه محل پرورش نیروی انسانی کارآمد و خلاق است و فراهم نمودن زمینه ارتقاء و گسترش تحقیق و پژوهش، نیازمند حمایت، تداوم و تدوین برنامه های بلند مدت و اصولی است.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسئول دفتر نهاد رهبری  در دانشگاه، ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان، به تبیین مفهوم استکبارستیزی پرداخت و گفت : شانزدهم آذر ماه نماد آزادی خواهی و استکبار ستیزی ملت و جوانان ایرانی است .
وی در ادامه از روز ۱۶ آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی که در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت گردیده است نام برد.
پخش کلیپ، اجرای موسیقی و سخنرانی و تقدیر از ۲۵ دانشجوی فعال علمی، فرهنگی و هنری دانشگاه از برنامه‌های این مراسم بود.