مراسم رونمایی از طرح‌های فناورانه مرکز هشترود دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی درمحل سالن اجتماعات مرکز هشترود برگزار شد.

مراسم رونمایی از طرح‌های فناورانه مرکز هشترود دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی درمحل سالن اجتماعات مرکز هشترود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا معاون پژوهش و فناوری  دانشگاه پیام نور دراین مراسم  با اشاره به اینکه پیشرفت های آینده در زمینه های مختلف بسیار گسترده تر از امروز خواهد بود گفت: اقتصاد و اشتغال  مرزی نمی‌شناسد و هر کسی که ایده و فکری در ذهن خود جهت حل مشکلی از مشکلات جامعه داشته باشد می تواند با حرکت و فعالیت در این مراکز نوآوری آینده خود و کشور را تضمین نماید و دانشجویان ما در دانشگاه‌ها باید بتوانند امکان  کار و اشتغال آینده خود را از هم اکنون فراهم کنند .

دکتر کریمی ضمن تشریح فعالیت های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور کشور گفت: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری به زودی مراکز استعدادیابی و شبکه نوآوری دانشگاه پیام نور کشور راه اندازی خواهد شد و شاهد استعدادیابی دانشجویان و رشد و پیشرفت دانشگاه پیام نور بیش از پیش در حوزه پژوهش و فناوری و نوآوری خواهیم بود .

وی با بیان اینکه دغدغه امروز جوانان اقتصاد و اشتغال است گفت: امروزه تعریف سواد و باسواد و مرزهای علم و دانش طبق اعلام سازمان های بین المللی بسیار متفاوت از گذشته است و برای حضور موفق درعرصه های جهانی  باید سواد عاطفی، علمی، رایانه ای ، فرهنگی، و …. داشته باشیم .

دکتر کریمی با اشاره به رویدادهای استارت آپ و اهمیت آن ها و برنامه های مدون دانشگاه پیام نور برای این رویداد ها ، گفت: جنگ های امروز جنگ های اقتصادی است و باید کمربندها را بسته و گام های مثبتی  را جهت استقلال اقتصادی و سیاسی با کمک دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه  بردارین

در پایان این مراسم با حضور مسئولین و دانشجویان از چهار اختراع صورت گرفته در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز هشترود رونمایی صورت پذیرفت و از مخترعین و فعالین حوزه پژوهش دانشگاه پیام نور مرکز هشترود تقدیر بعمل آمد.