محمود خسروی وفا که طی ١٧ سال گذشته ریاست کمیته ملی پارالمپیک را بر عهده داشت با رای اعضای مجمع، برای چهار سال دیگر رئیس این کمیته شد.

به گزارش یوپنا، ششمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک امروز شنبه با حضور وزیر ورزش و معاون وی در ورزش قهرمانی همراه با شاهرخ شهنازی و طاهره طاهریان نمایندگان کمیته ملی المپیک در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بعد از ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته ملی پارالمپیک توسط مسعود اشرفی دبیر مجمع، رای گیری برای انتخاب ١١ عضو هیات رئیسه و اجرایی این کمیته به صورت رسمی آغاز شد.

ریاست اولین پستی بود که رای گیری برای آن انجام شد و طی آن محمود خسروی وفا از ٥٠ رای ماخوذه برای انتخاب رئیس، ۴۶ رای به دست آورد و برای چهار سال دیگر رئیس باقی ماند.

خسروی وفا تنها کاندیدای ریاست در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک بود. پیش از این مسعود اشرفی هم برای این پست کاندیدا شده بود اما دو هفته پیش انصراف داد.

محمود خسروی وفا در حالی ریاست کمیته ملی پارالمپیک را در مجمع انتخاباتی این کمیته عهده دار شد که طی ١٧ سال گذشته یعنی از بدو تاسیس و آغاز به کار این کمیته تا به امروز، مدیریت آن را بر عهده داشته است.

پیش از آغاز رای گیری برای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، فدایی، حسین پور و شکوهی  به عنوان ناظران این انتخابات مشخص شدند.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با رای گیری برای انتخاب خزانه دار، نایب رئیس مردان و زنان و اعضای هیات اجرایی ادامه خواهد داشت.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک برای نخستین بار با پیشنهاد رئیس و تایید هیات اجرایی مشخص خواهد شد.