به گزارش خبرگزاری یوپنا دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان در بخش های مختلف در جشنواره های فرهنگی و ورزشی کنگره شهدای دانشجوی استان همدان حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان در بخش های مختلف در جشنواره های فرهنگی و ورزشی کنگره شهدای دانشجوی استان همدان حائز رتبه های برتر شدند.

دکتر صفی اله صفایی رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان ضمن تبریک به دانشجویان اظهار داشتند: این جشنواره با توجه به اینکه در راستای تدوین و اندیشه‌پروری دانشجویان با استفاده از سیره شهدای دانشجو شکل گرفته است، تحقق منویات رهبر فرزانه، زنده نگهداشتن نام شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در همه عرصه‌های نرم و سخت هدف اصلی جشنواره است.

وی ابراز کرد: زنده نگه داشتن یاد دانشجویان شهید که اقدامات بزرگی انجام داده‌اند و الگوسازی از آنها می‌تواند به جریان‌های دانشجویی کشور جهت دهی کند؛ زیرا هر یک از این شهدای دانشجو در عرصه‌های مختلف با وجود سن و سال کم آدم‌های ویژه‌ای بودند و سرفصل اتفاقات خوبی شده‌اند، به همین دلیل با برگزاری این کنگره‌ها سعی شده است این شهدا را معرفی و از آنها الگوسازی شود.  شهدای دانشجو، انقلاب دانشجویی، مطالبه‌گری دانشجو، نگاه زندگی دانشجویی برای دانشجویان امروز بسیار مهم و نقش کلیدی دارد.

در پایان مراسم اختتامیه از دانشجویان برگزیده در مراسم محورهای جشنواره فرهنگی و ورزشی بوده که دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان مثل همیشه در بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی خوش درخشیدند.

اختتامیه جشنواره در ۲۸ آذرماه برگزار گردید و در پایان از نفرات برگزیده زیر با اهدا لوح و هدیه تقدیر گردید.

رشته فوتسال: کسب مقام سوم توسط تیم دانشگاه پیام نور (مرکز نهاوند)

رشته تنیس روی میز: کسب مقام دوم توسط تیم دانشگاه پیام (مرکز همدان)

رشته والیبال خواهران: کسب مقام دوم توسط تیم دانشگاه پیام­نور (مرکز اسدآباد)

رشته تنیس روی میز: کسب مقام سوم توسط تیم دانشگاه پیام نور (مرکز نهاوند)

رشته تیراندازی (تفنگ بادی): کسب مقام اول توسط آقای مسعود شعبانی (مرکز بهار)

رشته بدمینتون خواهران: کسب مقام سوم توسط دانشجو خانم فاطمه دریایی (مرکز کبودراهنگ)

بخش پوستر: کسب مقام دوم توسط خانم طاهره کمالی طلب (مرکز همدان)

بخش شعر: کسب مقام سوم توسط خانم آرزو لطیفی (مرکز ملایر)

بخش عکس: کسب مقام سوم توسط خانم سمیرا حق نیا (مرکز ملایر)

بخش عکس: کسب مقام شایسته تقدیر توسط خانم سعیده منصوری ( مرکز ملایر)