توجه به کیفی‌گرایی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه پژوهش در دستور کار متولیان دانشگاه پیام‌نور قرارگرفته است لذا تلاش داریم رسالت خود را در این حوزه به‌پیش ببریم.

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام‌نور گفت: توجه به کیفی‌گرایی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه پژوهش در دستور کار متولیان دانشگاه پیام‌نور قرارگرفته است لذا تلاش داریم رسالت خود را در این حوزه به‌پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر محمد علی کریمی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام‌نور کشور که امروز در دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار شد، افزود: این مراسم تصویری از توانمندی جامعه دانشگاهی پیام نور در عرصه پژوهش را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: همه ما به تنگناهای موجود در دانشگاه واقف هستیم اما باید به این نکته توجه شود که غفلت از حوزه پژوهش می‌تواند آسیب‌های غیرقابل جبرانی را به وجود آورد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور امروز با حضور دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور، محمدعلی کریمی معاون پژوهش دانشگاه پیام‌نور، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، مسئولان استانی، پژوهشگران و اساتید دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار و در پایان پژوهشگران برتر این دانشگاه تجلیل شدند.