رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان حماسه ۹دی را به عنوان روز مقاومت و وحدت ملت انقلاب اسلامی ایران برشمرد

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان حماسه ۹ دی را نماد بصیرت مردم برشمرد و گفت: ولایت فقیه در اسلام به عنوان یک رکن اساسی است و با تمسک به اصل ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی به عنوان طلایه دار ناب محمدی(ص) می باشد.

 

دکتر خیری با بیان اینکه ما قبل از انقلاب اسلامی از لحاظ علمی جز کشورهای عقب مانده بودیم، اظهار داشت: با برکت خون این شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی، کشور ایران از لحاظ شتاب علمی رتبه اول جهان و از لحاظ تولید علم رتبه ۱۶ می باشد و این دستاورد بزرگ علمی، افتخاری بزرگ است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان حماسه ۹دی را به عنوان روز مقاومت و وحدت ملت انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

وی با اشاره به ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای دانشگاه پیام نور پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزشی و در حوزه پژوهش جز ۱۰ دانشگاه برتر کشور می باشد و این را مدیون خون شهدا و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می دانیم.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: باوجود دانشگاه پیام نور عدالت آموزشی در کشور اجرا شده است و ما در دورترین نقطه کشور واحد آموزشی داریم .

دکتر خیری به واحد آموزشی ابوموسی که تنها واحدآموزش عالی در جزیره استراتژیک ابوموسی است، اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود دانشگاه پیام نور شرایط برای تمام اقشار، حتی کسانی که فرصت تحصیل هم نداشته اند فراهم شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در روز ۹ دی ماه دانشجویان و اساتید و اعضای هیات علمی با حضور پررنگشان همراه با سایر اقشار مردم شریف هرمزگان در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.