تیم دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز همدان متشکل از دانشجویان (سامان قندیان، علیرضا آقامحمدی و بابک کاظم پور) در مسابقات مذکور که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید شرکت نمود ند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا تیم دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز همدان متشکل از دانشجویان (سامان قندیان، علیرضا آقامحمدی و بابک کاظم پور) در مسابقات مذکور که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید شرکت نمود ند.

این مسابقات یکی از مسابقات منطقه‌ای ACM در سطح جهان است که هر ساله با حضور ۸۴ تیم ۳ نفره از دانشگاه های مختلف ومعتبر کشور و منطقه برگزار می‌گردد که پس از برگزاری مسابقات یک یا دو تیم برتر به مسابقات جهانی برنامه‌نویسی راه می‌یابند.     

در این مسابقات ۸۴ تیم از حدود ۵۷ دانشگاه برتر کشور حضور داشتند که دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز همدان از مجموع ۱۱ سوال، موفق به حل ۳ سوال در مسابقات شد که با توجه به زمان پاسخگویی به سوالات، دانشگاه پیام نور مرکز همدان حائز رتبه ای بین ۲۰ تا ۳۰ دانشگاه برتر کشور شد.

به گزارش یوپنا تیم دانشگاه پیام نور مرکز همدان در بین تمامی دانشگاه های پیام نور های شرکت کننده در مسابقات حائز رتبه اول و همچنین از ۴ تیم اعزامی از سوی دانشگاه‌های استان( که شامل ۲ تیم از دانشگاه بوعلی، یک تیم از دانشگاه صنعتی و یک تیم از دانشگاه پیام‌نور مرکز همدان بود) براساس سوالات حل شده تیم دانشگاه بوعلی حائز رتبه اول و دانشگاه پیام‌نور مرکز همدان حائز رتبه دوم گردید.