نشست هماهنگی کارگروه برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دانشگاه پیام نور استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شورای اداری استان با حضور دکتر صفایی با ریاست دانشگاه پیام­نور استان همدان و حجت­الاسلام و المسلمین محمدی مسئول محترم نهاد رهبری دانشگاه پیام­نور و اعضاء کارگروه برگزار شد.

در این جلسه حجت­الاسلام و المسلمین محمدی گفت: باید با تمام توان از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کنیم. ایشان افزود: چهلمین سالگی انقلاب اسلامی را در دو موضوع بایستی به طور مفصل بیان کرد یکی ایدئولوژی انقلاب و دیگری عملکردهای انقلاب. انقلاب اسلامی امروز علی­رغم همه تهدیدات، بالنده است و ما وظیفه داریم ویژگی و دستاوردهای انقلاب را به جوانان و نسل آینده بشناسانیم و با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، کرسی­های نقد و بررسی و موارد دیگر باعث ایجاد جریان فکری در نسل جوان شویم و ان شالله محصول خون شهدا به ثمر نشستن هدفها و کارکردها انقلاب باشد.

سپس دکتر صفایی بیان داشت: نسبت به جوانان و انقلاب تکلیف داریم و چنانچه نسبت به حفظ ارزش­های برآمده از انقلاب و انتقال به جوانان کوتاهی کنیم بزرگترین جفا را مرتکب شده ایم.

در این کارگروه با بحث و بررسی اعضاء برنامه ها و فعالیت­های در دست اجرا ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از قبیل: برگزاری همایش علمی کنگره شهدای دانشجویی، همایش ملی والیبال، جلسات تخصصی هم اندیشی اساتید و کارکنان، برگزاری نمایشگاه عکس از دستاوردهای کلان دانشگاه در ۴۰ سال اخیر، برگزاری کرسی­های ازاد اندیشی، دوره های ضمن خدمت ویژه کارکنان، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده مبارزین و شهدای زمان انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و اساتید تصویب گردید.