ارتباط دانشگاهها و صنعت یک ارتباط حائز اهمیت برای کیفی سازی محصولات است و ایجاد دفتر استاندارد سازی گام موثری در بکارگیری توان علمی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در زمینه های مختلف کیفی سازی خواهد بود.

به خبرگزاری یوپنا، دکتر روحی در حاشیه افتتاح این مرکز،  مجهز بودن آزمایشگاه ها  و همچنین وجود اعضاء هیات علمی متخصص در رشته های مختلف دانشگاه پیام نور را از ظرفیت های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: ارتباط دانشگاهها و صنعت یک ارتباط حائز اهمیت برای کیفی سازی محصولات است و ایجاد دفتر استاندارد سازی گام موثری در بکارگیری توان علمی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در زمینه های مختلف کیفی سازی خواهد بود.

دکتر روحی با اشاره به این که آزمایشگاه شیمی مرکز اردبیل یکی از مجهز ترین آزمایشگاههای استان اردبیل است، تصریح کرد:  تجهیزات و نیازمندیهای لازم  برای آزمایشات عسل فراهم شده است و از اکنون میتوانیم در زمینه برآورد کیفیت و ارائه درجه استاندارد به این محصول فعالیت کنیم.

درادامه این مراسم هاشم علائی مدیر کل استاندارد سازی استان اردبیل، ورود دانشگاه ها به حوزه  تعیین استاندارد را یک فعالیت علمی و شایسته دانست و از پیگیری های رئیس آزمایشگاه دانشگاه پیام نور استان اردبیل در راه اندازی این دفتر تقدیر کرد.

گفتنی است، دفتر استاندارد سازی به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اردبیل و دانشگاه پیام نور استان و با هدف تبیین استانداردهای جدید بخش صنعت با بهره گیری از تخصص موجود در دانشگاه پیام نور استان اردبیل راه اندازی شده است.

http://www.pnu.ac.ir/Portal/picture/?1409795/44