علیرضا رحیمی از موافقت رییس مجلس شورای اسلامی با بررسی ادعای اسماعیل بخشی خبر داد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: درخصوص ادعا‌های آقای اسماعیل بخشی به آقای لاریجانی پیشنهاد دادم کمیسیون امنیت ملی موضوع را رسیدگی نماید که موافقت داشتند. با رئیس کمیسیون هم طرح موضوع داشتم و قرار شد دراولین فرصت با حضور وزیر اطلاعات به همه ادعا‌ها در کمیسیون رسیدگی دقیق شود.
به گزارش یوپنا اسماعیل بخشی در متنی که منتشر کرده، مدعی شده که او را در زندان شکنجه کردند، دنده‌هایش شکسته و هنوز به رغم استفاده از قرص‌های آرامبخش دچار حمله عصبی می‌شود.
اسماعیل بخشی همچنین در مطلبی که منتشر کرده، وزیر اطلاعات را به مناظره در یک برنامه تلویزیونی خواند و از او خواست به سوال‌هایش در باره شکنجه و شنود تلفنی پاسخ بدهد.
استاندار خوزستان موضوع شکنجه را تکذیب کرده و گفته چنین چیزی صحت ندارد. علی مطهری صبح گفته وزارت اطلاعات باید اطلاع‌رسانی کند که آیا این اتهامات صحت دارد یا نه و اگر صحت دارد، چه مستند قانونی برای این کار‌های خود دارد؟ آیا در چهل سالگی انقلاب اسلامی مطرح شدن این ادعا‌ها زیبنده جمهوری اسلامی است که در فصل سوم قانون اساسی آن هرگونه شکنجه جسمی و روحی برای گرفتن اعتراف ممنوع است؟! همین‌طور هرگونه شنود و استراق سمع ممنوع است، مگر در حالت خاص به حکم قانون. اگر صحبت‌های آقای بخشی صحت داشته باشد، باید مجرمان در اسرع وقت معرفی شده و به مجازات برسند.
فاطمه سعیدی نماینده تهران نیز خبر داده که جلسه هیات رییسه فراکسیون امید صبح امروز برگزار شده و در آن مقرر شد از مسئولان وزارت اطلاعات برای بررسی ادعای شکنجه اسماعیل بخشی و ارائه گزارش به فراکسیون دعوت شود.