به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر علی نقی زاده از استقبال بی نظير دانشجويان از دوره های آموزش آزاد و چند رسانه ای در دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم خبر داد. رئیس مرکز بین الملل قشم افزود: «رویکرد این دانشگاه در بحث آموزشهاي آزاد و چند رسانه اي بیشتر بر موضوعات فني/مهارتي […]

 

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر علی نقی زاده از استقبال بی نظير دانشجويان از دوره های آموزش آزاد و چند رسانه ای در دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم خبر داد.

رئیس مرکز بین الملل قشم افزود: «رویکرد این دانشگاه در بحث آموزشهاي آزاد و چند رسانه اي بیشتر بر موضوعات فني/مهارتي استوار است و زیر‌ساخت‌های دانشگاه نیز برای این کار مطلوب بوده و فضای آموزشی مناسبي برای این امر در نظر گرفته شده است.»

دکترعلی نقی زاده با تاکید بر اینکه يكي از اولویتهاي اصلی اين مركز در سال جاری ارتقاء آموزشهاي آزاد و چند رسانه اي است، گفت: «دانشگاه در این مدت سعی کرده به نحو شايسته اي در قالب آموزشهاي آزاد و چند رسانه اي، مهارت آموزي دانشجويان را در سه حوزه آموزش عمومي_تخصصي، آموزشهاي ضمن خدمت و آموزش در حوزه صنعت پوشش دهد که در این مسیر با استقبال دانشجويان، کارکنان ادارات و فعالان صنايع مواجه شد.

رئیس مرکز قشم تاکید کرد: با توجه به زیر ساخت و پتانسیل بسیار خوب مرکز بین الملل قشم این امکان برای تمامی متقاضیان در استان هرمزگان و ساير نقاط كشور فراهم است که به صورت آنلاين در این جلسات حضور به هم رسانند‌‌ و شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه باید محلی برای تربیت نیروی متخصص علمی باشد، افزود: نیاز جامعه باید از بین نیروهای متخصص تأمین شود تا جامعه به رشد و تعالی دست یابد.

دکتر علی نقی زاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به استقبال بی نظیر دانشجویان از برگزاری این کلاسها در آینده نزدیک شاهد رشد آموزش های آزاد و چند رسانه ای در جزیره قشم خواهیم بود.

گفتنی است: «دانشگاه پيام نور مركز بين المللي قشم در سال ١٣٨٠ در جزيره قشم راه‌اندازی و در نزديك به دو دهه فعالیت خود، برنامه ها و دوره های علمی و آموزشي مناسبی در سطح دانشگاه و جزيره انجام داده است.