رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از انعقعاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه و آموزش و پرورش خبر داد

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در دیدار با مهندس موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از انعقعاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش خبر داد.

دکتر خیری در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از پتانسیل و ظرفیت اساتید و اعضای هیات علمی و نیروی متخصص برخوردار است، افزود: قطعاٌ با امضای این تفاهم نامه فعالیت ها در عرصه کارآفرینی، ارتباط با صعنت، کسب مهارت های آموزشی و تخصصی و پژوهشی برای دانشجویان و دانش آموزان مهیا می شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه های نسل سوم در حال حرکت است که فارغ التحصیلان دانشگاه نسل سوم کارآفرین هستند و دانشگاه پیام نور در حوزه پژوهش جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از برگزاری منظم دوره های ضمن خدمت مورد نیاز برای معلمان و نیروهای آموزشی خبر داد.

در ادامه این دیدار مهندس موسی دادی زاده ضمن اعلام همکاری هم جانبه با دانشگاه پیام نور، گفت: دانشگاه پیام نور از لحاظ آموزش و پژوهش سرآمد دانشگاهاست.

دادی زاده از تامین فضای آموزشی مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان اعلام همکاری نمود و خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور به سمت رشته های بین رشته ای پیشگام و پیشرو است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در رشته های متناسب با بازارکار و صنایع استان که کاربرد بیشتری برای هرمزگان دارد حرکت نماید، مشکل کمبود نیروی متخصص نیز مرتفع خواهد شد.