در این جلسه که با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان یزد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد وسایر اعضاء تشکیل شد.

اولین جلسه ستاد شاهد وایثارگر دانشگاه پیام نور استان یزد در زمان سرپرستی دکتر میرحسینی وبا حضور ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان یزد تشکیل شد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری یادواره شهدا در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان یزد با همکاری بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری یوپنا، در این جلسه که با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان یزد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد وسایر اعضاء تشکیل شد.

در ابتدا دکتر میرحسینی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران ولی نعمتان جامعه هستند و وظیفه همه ماست که نسبت به رفع مشکلات آنها تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

در ادامه آقای ابراهیمی ضمن ارائه گزارش ستاد شاهد وایثار گر اعلام کرد، با توجه به اینکه شهریه دانشگاهها از ابتدای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ متمرکز شده است سعی شود مشکلی در خصوص شهریه ،اتنخاب واحد و فارغ التحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر پیش نیاید.ضمنا در خصوص بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در دانشگاه و وابستگان آنها تلاش شود در اسرع وقت قرارداد آنها منعقد گردد.

از دیگر مصوبات این جلسه تشویق دانشجویان جهت ارتقاء تحصیلی در قالب اردوهای زیارتی با همکاری دانشگاه وبنیاد شهید بود.

آخرین مصوبه این جلسه تنظیم تقویم برگزاری ستاد شاهد وایثارگر دانشگاه پیام نور استان یزد بود که مورد توافق طرفین قرار گرفت.