این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و با همت و همکاری نشر معارف از آبان ماه سال جاری شروع شده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه مسابقه کتابخوانی «جوانی در ۱۸۰ ثانیه» ویژه دانشجویان در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در حال برگزاری است، افزود: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و با همت و همکاری نشر معارف از آبان ماه سال جاری شروع شده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر محمدی درخصوص نحوه دریافت کتاب اظهار داشت: خرید کتاب در این مسابقه به صورت فیزیکی و نیز بصورت دانلود فایل pdf ازسامانه با ارسال عدد ۱۸۰ به ۳۰۰۰۸۵۸۵، نصب نرم افزار کتابخوان پاتوق کتاب ( ios,android,windows) و دریافت نسخه الکترونیکی با قیمت بسیار نازل انجام می شود.

وی با اشاره به جوایز این مسابقه گفت: نشر معارف به مناسبت سی امین سال تأسیس دانشگاه پیام نور به ۳۰ نفر از برگزیدگان جوائزی نفیس جمعاً به مبلغ یکصد میلیون ریال اهداء خواهد کرد و این جوایز از سوی دانشگاه پیام نور در بهمن ماه و در برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهداء خواهد شد.

گفتنی است، کتاب « جوانی در ۱۸۰ ثانیه » نوشته آقای حسین سروقامت شامل ۴۰ داستان کوتاه ۳ دقیقه ای است که برای نسل جوان آموزنده است.