مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور از میزبانی گلستان از جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ناصر محمدی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور هر سال جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور را در سه بخش حرکت، رویش و نشریات برگزار می‌کند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با سی‌امین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام نور همزمان شده سعی کردیم به طور ویژه این جشنواره را برگزار کنیم.

محمدی افزود: امسال دانشگاه پیام نور گلستان میزبان جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور است که ۲۶ تا ۲۹ بهمن برگزار می‌شود و امیدواریم با استقبال دانشجویان روبرو شود.

وی تصریح کرد: چهار هزار انجمن، کانون و نشریه در دانشگاه‌های پیام نور کشور فعال هستند که دستاوردهای خود را در جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور گلستان به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور از افتتاح دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه پیام نور گلستان خبر داد و گفت: با مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور، دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه پیام نور گلستان افتتاح شد زیرا گلستان الگوی خوبی در زمینه تقریب مذاهب است.

محمدی افزود: همگی ما دشمن مشترک داریم و نیاز است با وجود اختلاف نظرها میان مذاهب وفاق و همدلی ایجاد کنیم، تقریب در عمل هم نیازمند اخلاق ویژه بوده و به تقریب اخلاقی نیاز داریم.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سال ۶۹ مجمع جهانی تقریب مذاهب به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد و اکنون به حرکتی بین المللی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: احترام هر دین و مذهبی باید حفظ شود و روی مشترکات فرهنگی کار کنیم، در ۱۴ استان کشور اهل تشیع و اهل تسنن با یکدیگر زندگی می‌کنند و دانشجویان هم در کنار یکدیگر درس می‌خوانند.