خدمات دولت از تریبون نماز جمعه اعلام شود
خدمات دولت از تریبون نماز جمعه اعلام شود

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: خدمات دولت که همان خدمات نظام اسلامی ایران است، برای مردم در نماز جمعه بیان شود.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: خدمات دولت که همان خدمات نظام اسلامی ایران است و از نمازجمعه به عنوان یک رسانه اثرگذار برای بیان آن استفاده شود.

به گزارش یوپنا، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده روز جمعه در نشست شورای اداری رودسر که با محوریت معارفه امام جمعه جدید این شهرستان برگزار شد، افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت است.
وی بیان داشت: مقام معظم رهبری این مدال ارزشمند را بر گردن خادمان به نظام جمهوری اسلامی که دغدغه نماز جمعه دارند، انداخته اند و باید از این جایگاه به بهترین شکل ممکن صیانت شود.
معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با یادآوری این مطلب که نماز جمعه آبروی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: نماز جمعه کانون اجتماعات مسلمانان و نقطه تلاقی بین مردم و مسئولان است.
حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این مطلب که باید قدر این جایگاه رفیع را دانست، تصریح کرد: خوشبختانه این سنگر ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ایران، هم اکنون به مرز ۸۷۰ نماز جمعه رسیده است.
وی به نقش تاثیرگذار نماز جمعه اشاره و اضافه کرد: نماز جمعه در حقیقت یک رسانه اثرگذار است و می توان خدمات دولت که همان خدمات نظام اسلامی است را از طریق این تریبون به مردم اعلام کرد.
وی با بیان اینکه خدمت در نظام الهی و ولایی ارزشمند است، به خیزش دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اشاره و اضافه کرد: تنها راه برای مقابله با دشمنان، متحد و همدل بودن است که می تواند دشمن را از رسیدن به اهداف شومش بازدارد.
فرماندار شهرستان رودسر نیز در این مراسم با بیان اینکه جایگاه نماز جمعه در ایجاد وحدت بین امت اسلامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: نماز جمعه، مرکز روشنگری های سیاسی، مذهبی و فرهنگی مسلمان است.
امیر جانبازی رودسری افزود: نماز جمعه، محور وحدت و انسجام مسلمان است و می تواند روح اخوت و برادری را در مسلمانان تقویت بخشد.
وی با تاکید بر این مطلب که نماز جمعه پایگاه وحدت دولت ، ملت و مایه استحکام نظام جمهوری اسلامی است، بر لزوم تقویت بیش از پیش این جایگاه تاکید کرد.
به گزارش ایرنا طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام تقی روحانی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان رودسر منصوب شد؛ وی پیش از این، امام جمعه املش بود.
حجت الاسلام محمدعلی دستجردی که پیش از این امامت جمعه رودسر را بر عهده داشت، چندی پیش به عنوان امام جمعه قوچان در استان خراسان رضوی منصوب شده است.