نشست هم اندیشی برگزاری اولین استارت آپ ویکند گردشگری استان در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزار شد.

نشست هم اندیشی برگزاری اولین استارت آپ ویکند گردشگری استان در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا این نشست با حضور نمایندگان دانشگاهها،اتاق بازرگانی،صنایع،معدن و کشاورزی،پارک علم و فناوری،سازمان جهاد کشاورزی،سازمان صنعت،معدن و تجارت، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سایر ارگانهای مربوطه استان خراسان جنوبی برگزار گردید.

این نشست به منظور همکاری و همیاری در روند بهتر برگزارشدن این رویداد کشوری برگزار شد و تصمیماتی از جمله راه اندازی شورای سیاستگذاری رویدادهای استارت آپی استان در پارک علم و فناوری ،تصمیم در خصوص محل برگزاری ایده شو و بوتکمپ ،کارگاه ارائه ایده و… گرفته شد.

مهندس محمد زاده معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند در این نشست ضمن تشکر از دستگاههایی که در این رویداد استارت آپی کشوری همکاری دارند هدف اصلی این رویداد را شناساندن استان خراسان جنوبی در کشور دانست و اظهار داشت:  پیگیری این ایده ها ،حمایت و معرفی به بازار کار در بعد از برگزاری این رویداد کشوری نیز صورت خواهد پذیرفت تا در جهت ترغیب برگزاری بیشتر این رویدادها گامهای موثرتری در آینده برداشته شود.

اولین رویداد استارت آپی با موضوع گردشگری در استان خراسان جنوبی در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ توسط دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.