مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: اگر جامعه ای از لحاظ فرهنگی پیشرفت کند میتواند زمینه های رشد در تمام برهه ها را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، حجت السلام و المسلمین سجاد بیگی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی، در مراسم افتتاح نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی که امروز (۲۹دی) در محل این دانشگاه برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند: فرهنگ را بستر اصلی زندگی انسان می دانیم و فرهنگ هر کشور بستر حرکت جامعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه داشنگاه بهترین مکان برای هدایت فرهنگی جامعه است، افزود: از مهمترین برنامه های نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان می توان به حضور در بین دانشجویان، ارتباط با کانون ها و تشکل های دانشجویی و در راس آنها بسیج، ایجاد کرسی های آزاد اندیشی، ایجاد شورای مشورت داشنجویی، ایجاد هم اندیشی با اساتید و برگزاری نشست های صمیمی با اساتید اشاره کرد.

بیگی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی و رسانه ها بسیار فعال است، تصریح کرد: دشمن با اتکا بر این ظرفیت عظیم توانسته است شبهات زیادی را در جامعه و در ذهن جوان به وجود آورد که نهاد رهبری می تواند همراه جوانان و دانشجو این شبهات را برطرف کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه های عظیم جامعه هستند که باید با تربیت قرآنی و عقلی در مسیر رشد و اعتلای جامعه حرکت کنند.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن با توطعه های شوم خود، ذهن و روح جوانان معصوم ما را تسخیر کنند و این مهم تنها با ایجاد فضای باز مباحثه و گفتگوی آزاد ممکن می شود.

گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام سجاد بیگی طی حکمی بعنوان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی منسوب شد.