اولین رویداد از ایده تا استارتاپ (ایده شو) با هدف حمایت از ایده های برتر حوزه کار آفرینی در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، دکترعلیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری رویداد ایده شو با همکاری پارک علم و فناوری استان خبر داد و گفت : هدف از برگزاری این رویداد تقویت قدرت ایده پردازی و افزایش توان اشتغال در بین دانشجویان می باشد.

ایشان بر ضرورت برگزاری هر چه بهتر مسابقاتی اینچنین تاکید و عنوان کرد: حمایت از فناوران و صاحبان ایده و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان ها، نهاد ها برای حمایت ازدانشجویان از  جمله وظایف دانشگاه می باشد.

دکتر آبرود با اشاره به رسالت مهم دانشگاه در حمایت از صاحبان ایده خاطرنشان کرد: باید در دانشگاه بستری فراهم شود تا زمینه بروز خلاقیت، نوآوری و مدیریت در دانشجویان فراهم شود و برای همین در کنار آموزش به صورت گسترده ای به برنامه های فوق برنامه در دانشگاه اهمیت داده می شود، تا دانشجویان کار گروهی و در کنار هم بودن را تمرین کنند و با شادابی به بازار کسب و کار ورود نمایند.

گفتنی است اولین روید ایده شو با همکاری پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در فرهنگ سرای بزرگ شهرستان بروجن برگزار می گردد.