با توجه به رشد بودجه بالای ۱۵ درصد برای اکثر دانشگاه ها در سال ۹۸، انتظار نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش سهم بودجه دانشگاه پیام نور است.

نماینده مردم رشت و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به اعتقاد تمامی نمایندگان در تراز خوبی قرار گرفته است، اظهار داشت: این دانشگاه لایق اعتباری ویژه در بودجه سال ۹۸ است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر کوچکی نژاد با اشاره به کاهش جمعیت دانشجویی در این دانشگاه گفت: با توجه به رشد بودجه بالای ۱۵ درصد برای اکثر دانشگاه ها در سال ۹۸، انتظار نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش سهم بودجه دانشگاه پیام نور است.

وی اذعان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت ویژه خود را از این دانشگاه که علیرغم مشکلات مالی، توانسته به درستی امکان تحصیل را در مناطق محروم سراسر کشور فراهم کند، اعلام کرده و این دانشگاه را لایق اعتباری ویژه در بودجه ۹۸ می دانند.

دکتر کوچکی نژاد جمع بندی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از عملکرد دانشگاه پیام نور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه پیام نور علیرغم تمامی مشکلات مالی، به شکلی موثر بسترهای تحصیل را برای جوانان فراهم کرده و با توجه به کاهش دانشجو در این مقطع زمانی باید از حمایت ویژه برخوردار شود.