دومین نشست هماهنگی راه اندازی بنیاد خیرین و حامیان دانشگاه پیام نور کشور با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مسئولان دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری یوپنا
دومین نشست هماهنگی راه اندازی بنیاد خیرین و حامیان دانشگاه پیام نور کشور با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مسئولان دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد.

در این نشست دکتر علیزاده معاونت اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ضمن ارائه گزارشی از روند توسعه دانشگاه پیام نور در سراسر کشور گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مردمی است که دانشجویان با کمترین شهریه دانشجویی بهترین موفقیت های علمی در مقاطع بالاتر را بدست آورده اند.

معاونت اداری، مالی وعمرانی دانشگاه پیام نور کشور ادامه داد: بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه پیام نور با هدف مشارکت بیشتر خیرین در توسعه علم و دانش در این دانشگاه راه اندازی شده است که یقینا خیرین این دانشگاه را یاری خواهند داد.

در ادامه رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن تحسین اقدام رییس دانشگاه پیام نور در راه اندازی بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه پیام نور کشور بیان داشت: ایجاد بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه پیام نور هدف مقدسی است، که چشم انداز آن رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه است.

دکتر محمدرضا حافظی اظهار داشت؛ هر زمان از خیرین در زمینه دانش و علم یاری جسته ایم، زیباترین صحنه ها را آفریده اند و خیرین در واقع فرشتگان زمینی اند که یاریگر همنوع اند و بر اساس آیه شریفه سابقوا بالخیرات عمل می کنند، که با این اقدام ارزشمندشان امید، معرفت، علم و آگاهی به جامعه تزریق می کنند.

در این نشست در خصوص رونق هرچه بیشتر این بنیاد راهکارهایی توسط حاضرین در نشست ارایه گردید.

در این نشست همچنین دکتر امین ناجی معاونت فرهنگی،دانشجویی دانشگاه، شریعتی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران،یزدان سهرابی مسئول بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه پیام نور، ثقلینی از مشاورین جامعه مدرسه ساز کشور حضور داشتند.