مهندس رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی در اولین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر از طریق تریبون نماز وحدت با مردم ابوموسی به گفتگو و گزارش عملکرد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،مهندس پوربابایی ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و این انقلاب خدمات شایانی برای این مردم ارائه شده است، گفت: دشمن از همان اوایل انقلاب تحریم علیه مردم به طریق های مختلف نظامی و اقتصادی داشته و در مقابل این اقتدار و امنیت مردم کم آورده است و این امنیتی که مردم در ایران دارند در دنیا زبانزد می باشد.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه ابوموسی در سالهای ۵۲ و قبل از انقلاب به عنوان یک تبعیدگاه بوده، افزود: به برکت این انقلاب و زحمات مردم شریف و نجیب ابوموسی که مرز دار این نظام هستند، امکانات بسیار خوب و در خور شآن مردم از قبیل بیمارستان، تردد به صورت هوایی و دریایی و …. در اختیار مردم می باشد.

مهندس پوربابایی خدمات دانشگاه پیام نور ابوموسی که تنها واحد آموزش عالی در جزیره می باشد را یکی از برکات نظام انقلاب اسلامی دانست و گفت: این دانشگاه با ۹ رشته کارشناسی و ۲ رشته کارشناسی ارشد و با اساتید بسیار خبره و متخصص در حال فعالیت می باشد، و آموزش و پرورش نیز در تمام دوره های تحصیلی در حال فعالیت به شهروندان است.

فرماندار ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های که در این ایام در دستور کار است پرداخت و گزارشی مبسوط خدمت شهروندان ارائه نمود.

مهندس پوربابایی خاطر نشان کرد: در این ایام مبارک برنامه های متنوع فرهنگی داریم و کارخانه تن ماهی و سردخانه شیلات که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است نیز بهره برداری و جهت خدمات در اختیار شهروندان قرار می دهیم.

وی در پایان نیز به خدمات مسافری اشاره کرد و اظهار داشت: امسال تردد ۲۵ هزار مسافر به صورت هوایی و همچنین بالای ۳۰ هزار مسافر از طریق دریایی انجام شده است.