چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور مدرس فرهیخته، پروفسور سید حمید رضا علوی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به خبرگزاری یوپنا،دکتر امین رستمی دبیر مرکز هم اندیشی اساتید، خطاب به اعضای هیات علمی استان و مهمان ویژه این دوره طرح ضیافت اندیشه، گفت :پروفسور علوی از اساتید برجسته حوزه تعلیم وتربیت کشور می باشند و تالیفات گوناگونی در این حوزه دارند.
وی رسالت اصلی اساتید دانشگاه را تعلیم و تربیت دانشجویان بر اساس مبانی دینی عنوان کرد و یادآور شد: دو واژه تعلیم و تربیت در قرآن با هم استعمال شده و تربیت بر تعلیم مقدم است و این بیانگر اهمیت جایگاه تربیت در جامعه است.
همچنین حجه الاسلام، پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان، در این مراسم با تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام، به بیان ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و نزول سوره کوثر را در شان ایشان دلیل بر جایگاه رفیع حضرت فاطمه سلام الله علیها دانست.
لازم به ذکر است، این دوره از طرح ضیافت اندیشه اساتید با موضوع: اصول تعلیم و تربیت ۳، در کرمان و سیرجان به مدت سه روز، به صورت حضوری و همچنین به صورت مجازی از طریق سامانه http://yon.ir/upkerman  با موضوعات متنوعی نظیر آمریکا شناسی ، جریان شناسی سلفی گری و … برگزار می شود.