وکیل مدافع پرویز کاظمی از تامین وثیقه تعیین شده دادگاه برای موکلش خبر داد.

سیامک مدیر خراسانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده پرویز کاظمی (از متهمان پرونده بانک سرمایه) گفت: چند روز بعد از آخرین جلسه دادگاه، موکل وثیقه تعیین شده از سوی قاضی پرونده را تأمین کرد.

وی افزود: پس از تأمین وثیقه، موکلم آزاد شده است. در حال حاضر در این پرونده هنوز حکمی صادر نشده است.

قاضی مسعودی در جلسه چهارم رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده بانک سرمایه، با اعلام ختم رسیدگی گفت: قرار تأمین کیفری متهمان تشدید می‌شود.

قاضی مسعودی ادامه داد: وکلا یک هفته مهلت دارند که هر گونه مستند و مدارکی که دارند را به دادگاه تحویل دهند تا تصمیم خداپسندانه گرفته شود.

پس از اتمام دادگاه، قاضی مسعودی اعلام کرد: وثیقه متهمان از سه میلیارد به ۱۰ میلیارد افزایش پیدا کرد. در حال حاضر متهمان بازداشت هستند و اگر نتوانند وثایق را پرداخت کنند، در بازداشت می‌مانند.

بر اساس کیفرخواست صادره، علی بخشایش فرزند روح الله به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی فرزند درویش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی فرزند غلامرضا به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت در امانت پای میز محاکمه قرار گرفته‌اند.