رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، دستاوردهای ۱۱سال فعالیت دانشگاه پیام نور این استان را تشریح نمود.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر سجادی گفت: دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی در کشور ودر استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تحقق عدالت آموزشی که از اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، نقش بسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه اولین دانشگاه پیام نور این استان در سال ۱۳۷۲ در شهر دوگنبدان تاسیس وراه اندازی شد و دانشگاه پیام نور استان ازسال ۱۳۸۶  به صورت مستقل  و استانی به فعالیت خود ادامه داد  و در حال حاضر ۹مرکز و واحد با جمعبت دانشجویی حدود ۶۰۰۰نفر در ۷۸رشته مقطع کارشناسی و۴رشته گرایش مقطع کارشناسی ارشد در سطح استان مشغول به فعالیت می باشند. رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد  بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۸ عضو هیئت‌علمی تمام‌وقت در دانشگاه‌های پیام نور استان مشغول فعالیت های  آموزشی و پژوهشی می باشند.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد مساحت فضاهای  فیزیکی حال حاضر در سطح استان را بالغ بر ۳۲۰۰۰متر مربع بیان نمود وگفت از این مقدار  ۵۵۰۰متر مربع فضای ورزشی و۱۰۰۰  متر مربع فضای آزمایشگاهی می باشد.

دکتر سجادی برگزاری۴همایش ملی – چاپ وتالیف ۲۳کتاب  توسط اعضای هیات علمی وچاپ تعداد ۴۵۹مقاله در مجلات خارجی و داخلی – ارائه ۷۹۳مقاله در همایشهای داخلی وارائه ۹۵طرح پژوهشی را ازمهمترین دستاوردهای پژوهشی این استان دانست . دکتر سجادی افتخارات فرهنگی و ورزشی دانشجویان وکارکنان این دانشگاه رادرسطح ملی واستانی هم خوب ارزیابی کرد وگفت امیدواریم با برنامه ریزیهای انجام شده روز به روز شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتری در این زمینه باشیم .
رئیس دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد درپایان گفت تمام این دستاوردها وپیشرفت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان رخ داده، که همه ما باید مرهون خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.