دكتر ابوالفضل صلواتي زاده بنيانگذار و دبير علمي جشنواره بين المللي تجاري سازي فناوري پيشرفته از دانشگاه پيام نور اوز بازديد كرد

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دكتر ابوالفضل صلواتي زاده دكتراي حرفه اي مديريت كسب و كار و مشاور و مدرس دوره هاي تخصصي كارآفريني و مديريت در كشورهاي ايران و امارات و بنيانگذار و دبير علمي جشنواره بين المللي تجاري سازي فناوري پيشرفته ، كه بيش از ۳۵ كارگاه در حوزه كارآفريني و مديريت در كشورهاي چين ، هند، امارات و ايران رادر كارنامه كاري خود دارد، از ساختمان اداري و آزمايشگاه هاي ۱ و ۲ و خوابگاه شماره۳ خواهران ديدن و از نزديك با امكانات دانشگاه پيام نور اوز ،آشنا شد.

دكتر صلواتي زاده در اين بازديد گفت: از همت بزرگ خيرين اين مركز و امكانات شايسته آن بسيار شگفت زده شدم وقتي خرد جمعي ايجاد مي شود چنين اماكن آموزشي نيز ساخته مي شود هنگامي كه با عشق آجري گذاشته مي شود اثري ماندگار خلق مي گردد و امروز وظيفه ماست كه ثمره نيك انديشي اين بزرگان را با كمك هاي علمي خود وانتقال اين تفكر به نسل بعد به نيكي پاس بداريم .وي گفت: در صورتي كه نهادهاي خيريه به سمت درآمد زايي و پيشرفت گام بردارد در آينده فرزندان ما هم كار نيك اين پيشگامان را ادامه خواهند داد . از اين مجموعه عظيم مي توان مركز رشد و فناوري ساخت و پبام نور اوزخواهد توانست در ساختن برند خود در اين زمينه پيش قدم شود .

وي از وجود رشته روانشناسي در اين مركز ابراز خرسندي كرد و افزود:دانشجويان روانشناسي به شدت مي توانند در تغيير نگرش افراد، جهت اين اهداف كمك كنند و تا زماني كه روح و روان انسان متعهد نباشد دست ، نمي تواند كار كند .

وي گفت: قدر نعمتي به نام خيرين كه خدا به ما داده را بايد بدانيم ما منابع فيزيكي داريم و اگر منابع انساني ايجاد و اصلاح شود تفكر اصلاح خواهد شد .انجمن ها و ثمن هاي بسياري بايد ايجاد گردد تا بتوانيم در حوزه كارآفريني با وجود خيرين و بزرگان ، گام هاي موثرتري برداريم.

هدايت الله نامي نماينده باني خيردانشگاه پيام نور اوز نيز ضمن تشكر از حضور دكتر صلواتي زاده در اين دانشگاه گفت: ساخت اين مجموعه بزرگ توسط بانيان خير آقايان منصور فقيهي نژاد و شيخ عبدالقادر فقيهي ، شروع شده و در طول ۲۰ سال اين مجموعه ساخته شده كه اين دو بزرگوار علاوه بر دانشگاه در جاي جاي شهر اوز نيز از هيچ كمكي دريغ نكرده اند. آنچه كه اينجا ميبينيد توسط خيريني ساخته شده كه عاشق زادگاه و كشور خود هستند و جاي خوشحالي است اين خيرين همواره در كنار اين دانشگاه و شهر اوز بوده اند.