دانشگاه پیام نور سیرجان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور شد

دانشگاه پیام نور سیرجان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور شد.

درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه پیام نور سیرجان در کنار دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بزرگ کشور به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آمد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا رئیس دانشگاه پیام نور سیرجان با اعلام این خبر گفت: با توجه به سابقه ۶ ساله عضویت این مرکز در شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو کشور و پس از بررسی های انجام شده و ارزیابی امکانات و دستگاه های آزمایشگاهی موجود در دانشگاه پیام نور سیرجان و سرویس دهی مداوم به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی فعال کشور، سرانجام این دانشگاه به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آمد.

دکتر احمد افروز خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور سیرجان در کنار مراکز تهران و یزد، سومین مرکز دانشگاه پیام نور کشور است که به عضویت این شبکه در آمده است.

وی با تبریک این دستاورد بزرگ یادآور شد: دانشگاه پیام نور سیرجان از سال ۱۳۹۱ به عنوان اولین مرکز تحقیقاتی در جنوب شرق کشور و اولین مرکز دانشگاه پیام نور در کل کشور به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو ایران درآمده بود.

گفتنی است دانشگاه پیام نور سیرجان با عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور از حمایت های بیشتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند خواهد شد که بستر مناسبی برای شکل گیری و استفاده رشته های مرتبط با تجهیزات آزمایشگاهی به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه و نیزسایر دانشگاه های منطقه خواهد بود.