رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی دستاووردهای دانشکاه پیام نور در گرگان به تشریخ فعالیت های این دانشگاه پرداخته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی دستاوردهای دانشکاه پیام نور در گرگان به تشریخ فعالیت های این دانشگاه پرداخته است.

دکتر بخشی خانیکی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا اظهار داشت: استان تهران با بیش از ۱۲۰ انجمن علمی فعال ۴۰ کانون فرهنگی هنری و ۳۰ نشریه دانشجویی در این دوره از جشنواره دستاورد های دانشجویی دانشگاه پیام نور شرکت نموده است با توجه به اعلام نتایج دانشجویان استان تهران موفق به کسب رتبه هفت در جشنواره حرکت شش رتبه در نشریات و چهار رتبه در بخش رویش شده اند.

وی اظهار داشت: استان تهران با نزدیک به ۵۰۰۰۰ دانشجو بزرگترین دانشگاه پیام نور کشور می باشد که در آن ۴۰۰ عضو علمی در ۱۸ مرکز و واحد فعالیت دارند.

بخشی خانیکی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: با توجه امار ثبت شده در درگاه فرهنگی وزارت علوم در سال ۹۷ تا کنون ۲۴۰۰ فعالیت فرهنگی و فوق برنامه با بیش از ۴۶۰۰۰۰ نفر برنامه انجام گرفته است.

وی در آخر درباره غرفه دانشگاه پیام نور استان تهران در این جشنواره اظهار داشت: در غرفه دانشگاه پیام نور تهران آثار هنری دانشجویان، نشریات دانشجویی، صنایع دستی کتابچه دستاورد های فرهنگی و علمی دانشگاه در سال جاری، اینفوگرافی دانشگاه، پخش موسیقی زنده توسط کانون موسیقی ایران در دانشگاه و چند کارگاه اموزشی اجرا می گردد