مراسم افتتاحیه جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندسازی های دانشگاه پیام نور در گرگان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندسازی های دانشگاه پیام نور در گرگان برگزار شد.

دکتر ناصر محمدی  مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام‌نور  در  گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا در   افتتاحیه این جشنواره  افزود: برای اولین بار ۳ جشنواره حرکت رویش و نشریات با هم عجین شده و در استان گلستان با هم تجربه می کنیم.

وی افزود: جشنواره رویش مربوط به کانون های فرهنگی و هنری می باشد و جشنواره حرکت مربوط به انجمن های علمی و جشنواره نشریات هم در زمینه نشریه های فعال فرهنگی کشور به صورت دستاوردهای دانشجویی در حوزه فرهنگی به میزبانی استان گلستان با هم رقابت میکنند

محمدی خاطرنشان کرد:  بیش از دو هزار اثر در محور انجمن ها و کانون ها از سراسر کشور با هم رقابت می‌کنند و داوران نزدیک و ۱۹۰ اثر از مجموعه انتخاب شده و منتخبین در طی سه روز به میزبانی استان گلستان به عرصه نمایش گذارده می شود.

مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور مطرح کرد:روز شنبه و یکشنبه برنامه غرفه‌ها و کارگاه‌ها و روز دوشنبه برنامه اختتامیه و اهدای جوایز برگزیده ها را نیز داریم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پیام نور استان گلستان بابت میزبانی گفت: از استان گلستان بابت میزبانی و یکپارچگی در اجرای برنامه‌ها تشکر می کنیم امید آنکه در این سه روز به بهترین نحو ممکن جلوه گاه روشنی از فرهنگ و تمدن ایرانی را نیز داشته باشیم.