سرپرست دانشگاه پیام نورمرکز کرمان گفت: از مشارکت فکری و اجرایی اعضای هیئت علمی در تمام زمینه ها حمایت میکنیم و بر این باوریم که مشارکت اعضای هیئت علمی می تواند آینده روشن تری را برای دانشگاه رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکترحسین رشیدی نژاد درجمع اعضای هیئت علمی مرکز کرمان، با اشاره به سخنان امام راحل (ره) که فرمودند ؛ «دانشگاه مبداء همه تحولات کشور است وکلید سعادت جامعه در دست استاد ومعلم است»اظهار داشت: این نکته مسئولیت ما وشما را بیشتر می کند.
وی با اشاره به نیازبه مشارکت  فکری و  اجرایی اعضای هیئت علمی در زمینه های مختلف اداری، آموزشی ، فرهنگی، کارآفرینی و بهبود روابط سازمانی در دانشگاه افزود:بر این باور هستم که مشارکت اعضای هیئت  علمی می تواند آینده روشن تری را برای دانشگاه رقم بزند.
دکتر رشیدی با بیان فرصت اجرایی شدن نظرات اعضای هئیت علمی در جهت مسائل مختلف از جمله، طرح ایده برای جذب دانشجو، راههای افزایش درآمد های غیر شهریه ای، ساماندهی آزمایشگاهها، احیای کلینیک مرکز مشاوره وکارآفرینی وهمکاری در ایجاد و هدایت انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه گفت: در کنار همه محدودیت ها می شود به جلو حرکت کرد.
سر پرست مرکز کرمان افزود: تلاش می کنیم که هدفمند، برنامه محور و با بهره گیری از دیدگاهها و نظرات اعضای هئیت علمی، حرکت کنیم.
دکتر رشیدی نژاد با اشاره به ضرورت آماده کردن دانشجویان برای ورود به  بازار کار امروز افزود: این مهم با همکاری اعضای هئیت علمی و برگزاری کارگاههای مهارت افزایی محقق خواهد شد.