در دانشگاه پیام نور مرکز هشترود؛ اولین جشن دانش آموختگی دردانشگاه پیام نور مرکز هشترود برگزار شد.

در دانشگاه پیام نور مرکز هشترود؛ اولین جشن دانش آموختگی دردانشگاه پیام نور مرکز هشترود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری یوپنا،مراسم اولین جشن دانش آموختگی با حضور مهندس امینی نماینده مردم شهرستان هشترود در مجلس شورای اسلامی ، معاون فرماندار شهرستان هشترود و جمعی از مسئولین این شهرستان و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز هشترود برگزار شد.

مهندس امینی با اشاره به اینکه دشمن نمی خواهد جوانان ایرانی صاحب علم و دانش شوند ، گفت : جوان مومن و متعهد ایرانی همیشه و در همه صحنه های علمی و سیاسی حضور دارد و  بصیرت و بینش جوان ایرانی باید سرمشق و الگوی جوانان جهان باشد.
نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی گفت : دانشگاه پیام نور تاکنون خدمات ارزنده ای را در حوزه آموزش عالی کشور ارائه کرده است واین دانشگاه با متد آموزشی متفاوت خود علاقه مندان خاص خودرادارد و هیچ دانشگاهی نمی تواند جایگزین خدمات دانشگاه پیام نور گردد و ضرورت توسعه کیفی و وافر مسئولین کشوری به این دانشگاه امری اجتناب ناپذیر است .
وی ضمن تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام نورمرکز هشترود و آرزوی توفیق برای آنان در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی ، بر ضرورت ارتباط علم با صنعت و حمایت از دانشجویان فعال تاکید کرد.
دکتر انبارته معاون فرمانداری شهرستان هشترود نیز بااشاره به لزوم تبدیل علم به ثروت و رتبه ۱۶ ایران از لحاظ تولید علم در جهان ، گفت : کسب رتبه ۱۶ ایران در جهان از لحاظ تولیدعلم نشان از توان بالای دانشجویی و  دانشگاهی دارد اما درتبدیل علم به ثروت  تاکنون پیشرفت چشمگیری نداشته ایم و بایددر این حوزه برنامه ریزیهای گسترده ای صورت پذیرد.
دکترشیرازی رئیس انشگاه پیام نور مرکز هشترود نیز ضمن قدردانی از حمایت های همه مسئولین دانشگاه پیام نور استان و نیز مسئولین شهرستانی و نماینده شهرستان ، پس از قرائت سوگند نامه فارغ التحصیلان برای همه آنان آرزوی موفقیت و سربلندی کرده و گفت : امیدوارم بتوانید با آنچه در این دانشگاه آموخته اید برای خود و جامعه اسلامی کشور عزیزمان مفید باشید و آینده کشور را با تلاش و کوشش جهادی خود بیمه و تضمین نمایید.