دکتر علیرضا محدثی زرندی به همراه جمعی از مدیران ستاد استان از واحد ریگان، فهرج و نرماشیر بازدید نمود.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر رئیس دبیرخانه منطقه هشت کشور و رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، پس از قرائت فاتحه در جوار گلزار شهدای گمنام شهرستان ریگان، ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، از بخش های مختلف واحد ریگان بازدید نمودند.
دکتر علیرضا محدثی زرندی در نشست صمیمی با مسئولین شهرستان ریگان بر توسعه همکاری های بین دانشگاه پیام نور واحد ریگان و دستگاههای مسئول این شهرستان تاکید کرد و گفت: دانشگاه پیام نور واحد ریگان تنها مرکز آموزش عالی این شهرستان است که تاکنون خدمات ارزنده ای به مردم این شهرستان ارائه نموده و انتظار این است مسئولین این شهرستان نیز این دانشگاه را در راستای پیشبرد اهداف خود یاری نمایند.
ایشان با اشاره به پتانسیل های کشاورزی و گردشگری شهرستان ریگان، ضرورت تاسیس مرکز رشد و کارآفرینی در دانشگاه پیام نور واحد ریگان را یادآور شد و گفت :دانشگاه پیام نور با حرکت به سمت دانشگاههای نسل سوم و کارآفرین، اقدامات موثری در زمینه تجاری سازی ایده های خام، انجام داده  و راه اندازی این مرکز می تواند گامی موثر در راستای جهت دهی طرح های اشتغال زایی این شهرستان باشد.
آقای دکتر محدثی افزود: واحد ریگان سهم قابل ملاحظه ای از کمک های خیرین جذب نموده که ساخت سالن چند منظوره با ۷۰۰ متر مربع زیربنا نمونه ای از این اقدامات است و امیدواریم مسئولین با سوق دادن کمک های خیرین، زمینه پیشرفت روز افزون این واحد دانشگاهی را فراهم نمایند.
در ادامه این نشست، آقای باقری فرماندار شهرستان ریگان در سخنانی خواستار توسعه رشته ها موجود و فراهم نمودن زمینه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در این واحد شد.
همچنین، آقای دکتر رحیم زاده رئیس واحد ریگان نیز، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه های عمرانی ،آموزشی و برگزاری دوره های آموزش آزاد، ارائه کرد.
گفتنی است در این سفر آقای دکتر محسن دریا بیگی مدیر مالی استان، آقای هادی منصوری، دبیر کمیته درآمد زایی استان حضور داشتند و در ادامه سفر به جنوب استان، از واحد فهرج  و نرماشیر نیز بازدید نمودند.