میزان حقوق معاونان شهردار تهران اعلام شد. همچنین مدیران شهری بیشتر به آلمان سفر کرده و اعضای شورا هم اسپانیا، آفریقا و سوئیس را برای سفر کاری در نظر گرفتند.

بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره شهرداری تهران اطلاعات سفر مدیران و حقوق معاونین را اعلام کرد.

بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در این باره گفت: اطلاعات سفر‌های خارجی و حقوق و مزایای مدیران را در راستای شفاف سازی منتشر می‌کنیم.

میزان حقوق و مزایای مستمر معاونان شهردار از ۵ میلیون تا ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

معاونان حناچی چقدر حقوق می‌گیرند +جدول دستمزد‌ها
بر اساس این گزارش، مبلغ حکم منتشره مزد گروه شغلی این افراد است نه دریافتی واقعی آنها. چرا که در فیش حقوقی معاونان و مدیران حق جذب، مزد سنوات، اضافه کاری، بهره وری، تعطیلی کاری، تعطیلی شیفت و … اضافه می‌شود و با جمع این اعداد حقوق واقعی معاونین بسیار بالاتر از عدد اعلامی است.

البته این در حالی است که برخی از این معاونین در برخی از سازمان‌های شهرداری تهران رئیس هیات مدیره هستند و از آنجا نیز حق الزحمه و پاداش دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران رئیس هیات مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

ایرج معزی رئیس هیات مدیره عمران مناطق شهرداری تهران است و عبدالحمید امامی رئیس هیات مدیره املاک و مستغلات است.

انتشار عمومی اطلاعات سفر‌های خارجی پس از تصویب نهایی طرح «مدیریت تعارض منافع» اجرایی شد. مطابق با ماده ۹ طرح «مدیریت تعارض منافع» موارد اطلاعاتی منتشره مقصد یا مقاصد سفر، طول مدت سفر، همراهان سفر، میزان و محل تامین هزینه سفر، علت و ضرورت سفروگزارش و دستاورد‌های سفر است.

مدیران شهری از ابتدای سال جاری بیشتر به آلمان سفر کرده‌اند. سازمان پیشگیری و مدیریت بحران بیشترین سفر خارجی را داشته و الهام فخاری عضو شورای شهر به آفریقای جنوبی، مسجدجامعی به اسپانیا و مرتضی الویری به سوئیس سفر کرده اند.

معاونان حناچی چقدر حقوق می‌گیرند +جدول دستمزد‌ها
معاونان حناچی چقدر حقوق می‌گیرند +جدول دستمزد‌ها
منبع: مشرق